دکترحسین خدادادی Hussyn khodadadi

فلسفه دین



همکاری در تالیف

پیشگفتار:     نگاهی گذرا به حوادث و اتفاقات سی و پنج سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که مولود نوپای آن یعنی جمهوری اسلامی با چه بحران ها و حوادث عظیمی مواجه و آن ها را پشت سر گذارده و راست قامت تر، توانمندتر و شکوفاتر از گذشته در صحنه سیاست جهانی  ظاهر گردیده و بارها قدرت هایی همچون ایالات متحده آمریکا را به زانو درآورده، تحقیر کرده و شکست داده است.

      بررسی بحران ها و توطئه های براندازی که توسط دشمنان داخلی و خارجی طراحی و به مرحله اجرا در آمده است و شیوه مدیریت نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی این توطئه ها موضوعی است که تاکنون کمتر و به صورتی منسجم و پیوسته به آن پرداخته شده است و این مهم علیرغم گرفتاریها و مشغله علمی و تحقیقاتی دیگر توسط کارگروه علوم سیاسی شورای تحول و ارتقا علوم انسانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بر دوش اینجانب قرار گرفت.


   

زمانیکه امر تحقیق و پژوهش این رساله را با کمک و همراهی برادر ارجمندم جناب حجت الاسلام حسین خدادادی آغاز کردیم، هر چه جلوتر می رفتیم بیشتر به اهمیت و ضرورت تدوین آن پی می بردیم که نه تنها برای دانشجویان رشته علوم سیاسی بلکه برای سایر رشته های علوم انسانی و برای نسل جوان امروز که ذهنیت و خاطره ای از آن دوران و بحران های اوایل انقلاب ندارند ضروری و لازم می باشد بلکه برای نسل اول انقلاب هم مفید فایده بوده و با تجدید خاطره و یادآوری، بیشتر به عظمت انقلاب اسلامی پی خواهند برد.

     در اینجا وظیفه خود می دانم که از زحمات و تلاش های جناب حجت الاسلام حسین خدادادی که بار اصلی و عمده این مهم بر دوش ایشان بوده تشکر و قدردانی نمایم. در عین حال یقین دارم که این تحقیق که اولین آن در نوع خود می باشد خالی از نقص نمی باشد و در اینجا از همه اندیشمندان و اساتید بزرگوار و همچنین از همه کسانی که در دوران وقوع این بحران ها حضور داشته و خاطراتی دارند که به غنای این مبحث کمک می کند درخواست می کنم ما را از انتقادات و پیشنهادات سازنده خود محروم ننموده و به این امید که در چاپهای بعدی  با استفاده از نظرات آن همکاران و فرهیختگان اصلاحات لازم را بعمل آوریم .

دکتر منوچهر محمدی

خرداد 1393

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۰۱
  • ۱۵۵ نمایش
  • حسین خدادادی

نظرات (۱)

 هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی آید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است.
هامیلتون هولت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی